تعمیر اجاق گاز در پردیس بومهن اگر شما هم در این مناطق زندگی می کنید ، تا ادامه ی این مطلب با خدمات تعمیرگاه مجاز فاران سرویس همراه باشید. یکی از لوازم خانگی که بسیار کاربردی است و در هر خانه ای نیاز است، اجاق گاز است. اجاق گاز ها برای آشپزی، دم کردن چای و… مورد استفاده قرار می گیرند. به همین علت است که این وسیله در همه ی مکان ها مانند: خانه ها، محل کار، مدارس و… کاربرد فراوانی دارد.

شماره تلفن تعمیرگاه مجاز اجاق گاز در پردیس فاران سرویس

۰۲۱-۷۶۲۴۵۵۲۳

۰۲۱-۷۶۲۴۶۹۷۶

کار کردن با اجاق گاز ها بسیار راحت است و شاید فکرش را هم نکنید که خراب شوند و نیاز به سرویس داشته باشند. اما لازم است بدانید که این وسیله ی خانگی نیز گاهی خراب می شوند و نیاز به سرویس خواهند داشت.

در این مقاله قصد داریم درباره ی تعمیر اجاق گاز مجموعه فاران سرویس با شما صحبت کنیم.

تعمیرگاه مجاز تعمیر اجاق گاز در پردیس

در این قسمت قصد داریم شما را با بهترین تعمیرگاه مجاز تعمیر اجاق گاز در پردیس آشنا کنیم. این نمایندگی فاران سرویس نام دارد.

عزیزانی که در این مناطق قرار دارند در هنگام خرابی اجاق گاز خود می توانند از خدمات تعمیرگاه مجاز  تعمیر لوازم خانگی در پردیس فاران سرویس استفاده کنند.

تعمیرات تخصصی فر گاز ، گاز رومیزی ، اجاق گاز در پردیس فاران سرویس

در صورتی که شما عزیزان با این مشکلات و یا هر مشکل دیگری برای اجاق گاز و یا فر خود مشاهده کردید اصلا نگران نباشید. تنها کاری که در این مواقع به شما عزیزان پیشنهاد می شود تماس با تعمیرگاه مجاز فاران سرویس که تعمیر اجاق گاز را انجام می دهند تماس حاصل نمایید.

فاران سرویس برای تمامی لوازم خانگی و در بسیاری از نقاط خدمات دارد که تعمیرگاه مجاز در پردیس یکی از آنهاست. این نمایندگی قادر است تمامی مدل های اجاق گاز اعم از :

گاز معمولی، گاز فر دار، گاز های رومیزی و گاز ها و فر های توکار را تعمیر کند.

تعمیر کاران این نمایندگی ها نیز کاملا حرفه ای و کاربلد هستند. در صورتی که شما با نمایندگی تعمیر اجاق گاز در پردیس تماس حاصل نمایید در مرحله ی اول ابتدا درباره ی مشکل پیش آمده برای اجاق گاز شما سوال خواهد شد.

ممکن است ایراد پیش آمده برای اجاق گاز شما جزئی باشد و خود بتوانید آن را را برطرف کنید. در این صورت مشاوران فاران سرویس به شما مشاوره های لازم برای رفع مشکل را خواهند داد.

اما در صورتی که مشکل اجاق گاز و یا فر شما جدی باشد تعمیرکار حرفه ای را که تخصص لازم برای تعمیر برند اجاق گاز شما را دارد به منزل شما فرستاده می شود.

تعمیر اجاق گاز در پردیس رودهن بومهن

تعمیر اجاق گاز در پردیس رودهن بومهن

تعمیرات اجاق گاز در پردیس در منزل

برای اجاق گاز های شما ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که نیاز به تعمیر داشته باشند. این مشکلات عبارتند از:

۱٫ خاموش شدن و یا روشن نشدن اجاق گاز

۲٫ زرد سوختن شعله های اجاق گاز: درباره این مشکل لازم به ذکر است که شعله های اجاق گاز باید آبی بسوزد و اگر به رنگ زرد باشد این نشانه ی وجود مشکل در اجاق گاز است.

۳٫ یکنواخت پخش نشدن شعله های اجاق گاز: در مورد این مشکل باید بگویم که شما عزیزان باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که شعله های گاز باید در تمامی نقاط به طور یکنواخت پخش شود. و در صورتی که از نقطه ای حرارت بیشتری بیرون بزند و از نقطه ی دیگر حرارت کمتری بیرون بیاید، این نشانه ی وجود مشکلی برای گاز شماست.

۴٫ دود کردن شعله های اجاق گاز

۵٫ بیش از حد بودن صدای شعله های اجاق گاز

۶٫ خاموش شدن شعله های گاز در هنگام کم کردن شعله

۷٫ فندک اجاق گاز کار نکند

تعمیرات اجاق گاز ، فرگاز در پردیس در تمامی برند ها

تعمیر اجاق گاز در پردیس بصورت تخصصی در تعمیرگاه مجاز فاران سرویس عیب یابی و رفع عیب میگردد

در صورت فر دار بودن گاز نیز ممکن است مشکلاتی از قبیل موارد زیر برای اجاق گاز ها پیش بیاید:

۱٫ فر روشن نشود

۲٫ فر در دمای دلخواه تنظیم نشود

۳٫ فر به طور ناگهانی در وسط کار خاموش شود

۴٫ دمای تنظیم شده برای فر باقی نماند و تغییر کند

۵٫ لامپ فر روشن نشود

۶٫ فر در هنگامی که کار می کند بوی بد بدهد :

در مورد بروز این مشکل لازم به ذکر است در صورتی که بار اول از فر خود استفاده می کنید و بوی بد از آن بیرون بیاید این نکته کاملا طبیعی ای است و جای نگرانی وجود ندارد.

اما در صورتی که در استفاده ی متعدد از فر این بو به مشام شما رسید این یعنی مشکلی برای فر اجاق گاز شما به وجود آمده است.

تمامی مشکلاتی که ذکر شد جز مشکلات و ایرادات احتمالی هستند که ممکن است برای اجاق گاز ها و یا فر ها پیش بیاید.

گارانتی تعمیرگاه مجاز تعمیر اجاق گاز در پردیس

نکته ی دیگری که درباره ی تعمیرگاه مجاز فاران سرویس لازم به ذکر است؛ گارانتی موجود در تعمیرات آنهاست.

تعمیرگاه مجاز تعمیرات اجاق گاز ، فر گاز ، در پردیس رودهن بومهن تعمیرات و خدمات ارائه شده ی مجموعه ی خود را تا ۱  ماه گارانتی می کند و خیال شما را از بابت احتمال خرابی های دوباره راحت می کند.