ارور ne ظرفشویی ال جی

ارور ne ظرفشویی ال جی

ارور ne ظرفشویی ال جی یکی از عمده ترین خطاهایی می باشد که در عملکرد دستگاه ظرفشویی قابل مشاهده می باشد. سازندگان ماشین ظرفشویی ال جی برای اینکه بتوانند به راحتی مشکل دستگاه را به مخاطبان نشان دهند ، کدهای خطایی برای آن تعریف کرده اند . این کدها هر کدام نشان دهنده ایرادات مختلف دستگاه می باشد.
افراد می توانند با مشاهده کدهای نمایش داده شده روی مانیتور دستگاه ، به دلیل خرابی و مشکلات آن پی ببرند . همچنین در بسیاری مواقع نیز افراد با شناسایی کد خطا، می توانند به راحتی و بدون نیاز به تکنسین مشکل دستگاه را برطرف کنند . برخی موارد ممکن است دستگاه شما چرخه شستشو را تمام کند و در پایان ارور NE نمایش داده شود .

در چنین مواقع دستگاه برنامه را قطع نکرده و به طور عادی کار خواهد کرد . هم چنین تمامی پروسه شستشو اجرا شده و به پایان می رسد ، اما مشکل اصلی اینجاست که ظروف کاملا شسته نشده و پروسه شستشو با کیفیت انجام نخواهد شد.
ارور ne ظرفشویی ال جی زمانی ظاهر می شود که در هدایت آب به درون بازوهای آبپاش و یا پروانه ها مشکلی رخ داده باشد. در حالت کلی تمامی اجزای دخیل در این پروسه اگر به درستی عملکرد نداشته باشند در این صورت با ارور NE مواجه خواهید شد.

قطعاتی نظیر :

میکروسوئیچ، مقسم آب، لوله های انتقال دهنده آب به پروانه ها و … قطعاتی هستند که قابلیت کنترل پاشیدن آب روی بشقاب ها را دارند.

موارد ذکر شده همگی به یکدیگر مرتبط می باشند به این منظور که در صورت خرابی یکی از موارد، عملکرد قطعه دیگر را مختل می سازد. در نتیجه در این مواقع ارور NE در صفحه دیجیتالی ظرفشویی نمایش داده می شود.

ارور ne ظرفشویی ال جی چه زمانی نمایش داده می شود؟

۱_ مشکلات مربوط به سیم کشی دستگاه :

دلیل نمایش ارور ne ظرفشویی ال جی می تواند خرابی در سیم کشی دستگاه باشد. ارتباطات بین برد، موتور مقسم، میکروسوئیچ از طریق سیم کشی بوده و هرگونه قطعی در این مدار سبب اختلالات در عملکرد دستگاه می شود. که به دنبال آن باعث ایجاد ارور NE و تمیز نشستن ظروف خواهد شد.

۲_ خرابی موتور مقسم آب:

یکی از عمده ترین علت ارور ne ظرفشویی ال جی خرابی و فرسودگی موتور مقسم می باشد. در برخی مواقع ممکن است به دلیل رسوب گرفتن یا نوسانات برقی، آب را به درستی به بازوهای آب پاش پمپ نکند. در نتیجه عدم کارکرد صحیح این قطعه سیگنال خطای NE را به دنبال خواهد داشت.
۳_ ارور ne ظرفشویی ال جی با خرابی میکروسوئیچ:

در صورتی که میکروسوئیچ این دستگاه خراب شود، پالس لازم به راه اندازی موتور مقسم به برد کنترلر ارسال نمی شود. به همین منظور در صورتی که این قطعه با اشکالاتی در عملکرد صحیح مواجه شود، برد کنترلر زمان مناسب برای شروع فعالیت موتور مقسم آب را متوجه نخواهد شد.
۴_ ارور ne ظرفشویی ال جی به دلیل خرابی برد الکترونیکی:

برخی مواقع ممکن است با خرابی برد الکترونیکی دستگاه مواجه شوید.همچنین در این حالات ممکن است ارور NE نمایش داده شود. در چنین مواردی دستگاه شما اصلا مشکلی نداشته و تنها برد آن خراب می باشد که به اشتباه این کد خطایی نمایش داده ده است. به همین منظور در چنین مواردی تعمیر دستگاه را به افراد کاربلد و حرفه ای در این زمینه بسپارید. در صورتی که برد کنترلر قابل تعمیر نباشد، باید آن را تعویض نمود.

سایر عوامل موثر در نمایش ارور NE

۵_ ارور ne ظرفشویی ال جی به دلیل انسداد لوله های انتقال آب:

یکی دیگر از دلایل نمایش این کد می تواند مربوط به انسداد لوله های انتقال آب باشد. که در این راستا موتور مقسم عملکرد صحیحی از خود نشان نخواهد داد. با برطرف کردن انسداد لوله ها می توانید این ارور را برطرف کنید.
۶_ ارور ne ظرفشویی ال جی با انسداد پروانه موتور:

انسداد پروانه موتور به دلیل گیر کردم مقداری پسماند مواد غذایی در این بخش می تواند دلیل بر نمایش این ارور می باشد. به همین منظور برای برطرف کردن ارور NE باید پروانه را با دقت جدا کرده و تمامی اضافات و پسماند مواد غذایی را تمیز کرده و دوباره نصب کنید.
اگر با مفهوم کدهای خطایی آشنا باشید، می توانید بدون استرس و هول کردن با انجام برخی نکات ایمنی از تکنسین های حرفه ای درخواست راهنمایی کنید. توجه داشته باشید که تعمیر ماشین ظرفشویی نه تنها مشکلات دستگاه را برطرف می کند بلکه با عیب یابی و انجام سرویس ها، سبب بازیابی کیفیت دستگاه نیز می شود. ارور NE به عنوان عمده ترین مشکلات ماشین ظرفشویی شناخته می شود که بسیاری از مصرف کنندگان روزانه با این مشکل مواجه می شوند.

لازم به ذکر است در چنین مواردی برای تعمیر سریع ترین زمان ممکن و با هزینه های بسیار اندک، تعمیرکاران فاران سرویس را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

فقط کافی است با مرکز خدمات فاران سرویس در تهران تماس بگیرید و درخواست خود برای تعمیرات در محل را ثبت کنید. پشتیبانی فاران سرویس به صورت ۲۴ ساعته آماده رسیدگی و پاسخگویی به سفارش و درخواست مشتریان می باشد .

خدمات پس از فروش با فاران سرویس

تعمیر لوازم خانگی برقی کی از حساس ترین مشاغلی می باشد که برای انجام آن باید از تعمیرکاران خبره در این زمینه کمک گرفت. به همین منظور فاران سرویس با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای و با تجربه بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهد. مشتریان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و ایراداتی در روند کارکرد ماشین ظرفشویی می توانند با تعمیرکاران فاران سرویس تماس برقرار کنند.

تکنسین های مجموعه ما در کوتاه ترین مدت زمان جهت رسیدگی و تعمیر دستگاه در محل اعزام خواهند شد. ارائه گارانتی یک ماهه قطعات و گارانتی چهار ماهه خدمات از جمله مزیت های انتخاب فاران سرویس می باشد.

در مجموعه ما تعمیرات و خدمات پس از فروش زیر نظر مجرب ترین تعمیرکاران با بهره مندی از قطعات فابریک و اورجینال شرکتی انجام می شود. فاران سرویس با سابقه درخشان در خصوص تعمیرات لوازم خانگی برقی، به عنوان نمایندگی برندهای متنوع فعالیت گسترده ای را در حیطه کاری خود دارا می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *