نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ در پردیس

تعمیر ماکروفر سامسونگ پردیس

ماکروفر سامسونگ در پردیس

تعمیر ماکروفر سامسونگ در پردیس با ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ ای در زمینه تعمیر ماکروفر های سامسونگ ، بهترین گزینه برای رفع مشکلات دستگاه‌ های شماست .

نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ در پردیس با استفاده از تکنسین ‌های ماهر و آموزش ‌دیده ، عیب‌ یابی دقیق و تعمیرات سریع را برای ماکروفر های سامسونگ شما فراهم می ‌کند و تضمین می‌ نماید که دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر و بازگردانی شود .

برای عیب ‌یابی و رفع مشکل ماکروفر سامسونگ در کوتاه‌ ترین زمان ، با کارشناسان مجرب ما از طریق شماره ۷۶۲۴۵۵۲۳-۰۲۱ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ در شهر پردیس

نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ در پردیس با ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای ، به عنوان مرجعی مطمئن برای رفع مشکلات و تعمیرات ماکروفر های سامسونگ شناخته می ‌شود .
این نمایندگی با بهره ‌گیری از تکنسین‌ های ماهر و آموزش ‌دیده ، عیب ‌یابی دقیق و تعمیرات سریع و موثر را در محل شما انجام می ‌دهد ، تا ماکروفر شما به بهترین عملکرد خود بازگردد .

در این مقاله :
به بررسی ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ
عیب‌ یابی کامل مشکلات و ایرادات
همچنین سرویس در محل پرداخته‌ایم.
با ما تا پایان این مقاله همراه باشید .

نمایندگی سامسونگ پردیس فاران سرویس با ارائه گارانتی خدمات ۶ ماهه، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

تعمیرات ماکروفر سامسونگ در شهر پردیس

تعمیرگاه تخصصی ماکروفر سامسونگ در پردیس با ارائه خدمات حرفه‌ ای و بهره ‌گیری از تعمیرکاران حرفه ای و کار ازموده ، به مشتریان خود اطمینان می ‌دهد که ماکروفر های سامسونگ آن‌ ها به بهترین شکل تعمیر خواهند شد .

  • این نمایندگی با ارائه قطعات اصلی و اورجینال به همراه گارانتی ۶ ماهه ، سلامت و عملکرد بهینه دستگاه‌ های مشتریان را تضمین می‌ کند.
  • همچنین ، با ارائه خدمات تعمیر در محل ، به مشتریان این امکان داده می‌ شود که بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه‌ های خود ، تعمیرات لازم را در محل انجام دهند و به این ترتیب در زمان و هزینه ‌های اضافی صرفه ‌جویی کنند .
  • برای ارتباط با واحد کارشناسی با شماره تماس ۷۶۲۴۵۵۲۳-۰۲۱ حاصل کنید .

ممکن است ماکروفر شما به دلایل مختلفی دچار خرابی شود مانند:

روشن نشدن ماکروفر :

رفع این مشکل
پریز برق و دوشاخه ان را چک کنید
ممکن است فیوز برد ان سوخته باشد
برد اصلی ان خراب شده باشد

 غذا را داغ نمی کند:

رفع این مشکل

  • خرابی مگنترون ماکروفر
  • خرابی خازن های داخل ماکروفر
  • خرابی دیود ماکروفر
  • خرابی ترانس ماکروفر

صداهای غیر طبیعی :

  • خرابی ترانس داخل ماکروفر
  • خرابی مگنترون
  • خرابی دیود ماکروفر سامسونگ

جرقه زدن هنگام کار :

رفع این مشکل

  • استفاده از ظروف فلزی یا فویلی با دور طلایی یا نقره ای
  • خرابی لیزر دستگاه
  • خرابی عایق میکا

نچرخیدن سینی کف  :

رفع این مشکل

  • خرابی سینی گردان ماکروفر سامسونگ
  • کثیف بودن ریل های زیر سینی
  • شکستگی یا کثیف بودن کوبلن ماکروفر سامسونگ

تعمیر ماکروفر در پردیس با گارانتی ۶ ماهه خدمات در تمام برند ها

مراحل ثبت در خواست تعمیرکار ماکروفر سامسونگ در پردیس

خدمات پس از فروش ماکروفر سامسونگ در پردیس

  1. برای رفع این مشکلات و موارد دیگر، می‌ توانید با  نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در پردیس با شماره ۷۶۲۴۵۵۲۳-۰۲۱ تماس بگیرید و از آن‌ ها خدمات تعمیرات ماکروفر را درخواست کنید .
  2. پس از مکالمه شما با نمایندگی ، بعد از ۲۰ دقیقه یکی از متخصصان با تجربه از نمایندگی تعمیرات ماکروفر با شما تماس می‌ گیرد .
  3. این متخصص ممکن است برای عیب یابی دقیق ، سوالاتی درباره نحوه خراب شدن ماکروفر  از شما بپرسد و سپس هماهنگی لازم برای تعمیر حضوری ماکروفر  شما را انجام دهد.
  4. قبل از هر گونه تعمیر و تغییر در قطعات ماکروفر ، متخصص نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ در پردیس شما را با مشکلات و کارهایی که باید انجام شود و هزینه‌ های تعمیر ، آشنا می‌ سازد .
  5. بعد از اطمینان از رضایت شما، به تعمیر ماکروفر می‌ پردازد .

با انجام تعمیرات لازم ، صدور فاکتور و ارائه ضمانت از نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ در پردیس ، به شما تضمین می‌ شود که قطعات جدیدی که در تعمیر استفاده شده‌اند ، کاملاً سالم و به‌ طور کامل از نظر عملکرد بررسی شده‌اند .

مزایای تعمیرات ماکروفر سامسونگ در پردیس

خدمات ماکروفر سامسونگ در پردیس

  • تعمیر ماکروفر سامسونگ در نمایندگی سامسونگ در پردیس ، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اصلاح این دستگاه‌های پرکاربرد در خانه‌ ها شناخته می‌ شود .
  • با انتخاب خدمات نمایندگی مجاز ، از تجربه‌ای با کیفیت بالا در تعمیر ماکروفر و استفاده از قطعات اصلی برخوردار خواهید شد ، که این امر به دوام و کارایی دستگاه شما کمک می‌ کند .
  • علاوه بر این ، تکنسین‌ های ماهر و متخصص در نمایندگی سامسونگ در پردیس ، با استفاده از آخرین فناوری‌ ها و روش‌ های تعمیر مشکلات را به طور کامل تشخیص داده و بهبود می‌ بخشند ، تا شما بتوانید از عملکرد بهینه ماکروفر خود لذت ببرید.

ارور های ماکروفر سامسونگ

این مقاله به شما اطلاع می‌ دهد که کدهای خطا و ارورهای ماکروفر سامسونگ نشان می‌دهند که بهتر است در زمان مناسب برای رفع مشکلات اقدام کنید.

برخی از مشکلات ماکروفر سامسونگ ممکن است جزئی باشند و با آشنایی با کد های خطا ، می‌توانید خودتان تلاش کنید تا آنها را برطرف کنید . با این حال ، توصیه می‌ شود برای تعمیرات جامع و بدون نقص ، حتماً از کمک یک تکنسین ماهر استفاده کنید .

این مقاله به منظور اطلاع‌ رسانی بهتر به کاربران ، به بررسی ارورها و روش‌ های رفع مشکلات ماکروفر های سامسونگ پرداخته است .

کد خطا علت خطا
E1 اگر برق ورودی از ۵۰ هرتز کمتر باشد، این ارور نشان داده می‌شود. برای رفع خطا از وصل بودن جریان برق مایکروفر مطمئن شوید.
E11 در صورت خرابی حسگر رطوبت‌ سنج ، این خطا رخ می‌ دهد . در صورت خرابی باید حسگر رطوبت سنج بررسی و تعمیر شود .
E5 اگر یکی از دکمه‌ های پنل گیر کرده باشد ، این ارور نمایان می‌ شود . مایکروفر را از برق بکشید و دکمه‌های آن را بررسی کنید .
SE این ارور بیشتر به شکل عدد ۵ انگلیسی دیده می‌ شود و به این معناست که یک یا چند دکمه مایکروفر بیش از ۶۰ ثانیه گیر کرده است .
E83 اگر درب مایکروفر دچار مشکل شده باشد ، این ارور ماکروفر سامسونگ نمایان می‌ شود . میکروسوئیچ درب باید بررسی و در صورت خرابی تعویض شود .
E41 اگر سوئیچ مدار دچار خطا شده باشد ، این ارور نشان داده می‌ شود . برای رفع خطا باید سوئیچ مدار مورد بررسی قرار بگیرد .
E-33 حجم و وزن غذای موجود در دستگاه بسیار کم است ! غذای بیشتری در دستگاه قرار دهید . احتمالا دستگاه تصور کرده که خالی است .
E-34 اگر وزن غذای درون مایکروفر از حد معمول پایین‌تر باشد ، این خطا رخ می‌ دهد .

حتما بخوانید : لیست هزینه تعمیر ماکروفر

اطمینان

در نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ در پردیس ، تمام تلاش برای جلب رضایت مشتریان به کار می‌ رود . تعمیرات با رعایت استانداردها و توسط متخصصین با مهارت‌ های آموخته شده انجام می‌ شود .
همچنین ، اگر قطعه‌ای در ماشین لباسشویی شما خراب شده باشد ، با تعویض آن با قطعه فابریک اصلی ، تعمیرات انجام می‌ شود .

می‌ توانید برای تعمیرات انجام‌ شده توسط نمایندگی ، ضمانت ۶ ماهه دریافت کنید ، و در طول این مدت ، در صورت بروز مشکل برای قطعات استفاده‌شده ، از ضمانت ۶ ماهه آن استفاده کنید .

معرفی شرکت سامسونگ

کارخانه سامسونگ در کره فعالیت دارد و این نام سال‌ هاست که شناخته می‌ شود . شرکت سامسونگ در طی سال‌ها به یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل برقی تبدیل شده است . این شرکت نه تنها در کره بلکه در قاره‌ های آمریکا ، آسیا و اروپا نیز فعالیت خود را گسترش داده است .

همچنین ، محصولات این شرکت از لحاظ ظاهری زیبا و با طراحی‌های متنوع عرضه می‌ شوند . در صورت خرابی این محصولات ، می‌ توانید به تعمیرگاه مجاز ماکروفر سامسونگ در پردیس ، یعنی فاران سرویس ، مراجعه نمایید .

تعمیر ماکروفر سامسونگ در پردیس

تعمیر ماکروفر سامسونگ Samsung در پردیس : فاز ۱ ، فاز ۲ ، فاز ۳ ، فاز ۴ ، فاز ۶ ، فاز ۷ ، فاز ۸ ، فاز ۱۱

شماره تلفن : ۷۶۲۴۵۵۲۳-۰۲۱

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *