نمایندگی تعمیرات پاکشوما شرق تهران

نمایندگی تعمیرات پاکشوما شرق تهراننمایندگی تعمیرات پاکشوما شرق تهران در کلیه مناطق شرق تهران از قبیل نارمک، پیروزی، حکیمیه، پاسداران، رسالت، فرجام و … خدمات خود را تحت شرکت فاران سرویس ارائه می‌دهد . در صورتی که نیاز به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در شرق تهران  ، یخچال، ظرفشویی و … دارید و نیازمند بالاترین سطح کیفیت و بهره‌مندی از قطعات مرغوب و اورجینال هستید. پیشنهاد ما به شما شرکت فاران سرویس با به همراه داشتن تعمیرکاران حرفه‌ای، ادغام دانش و تجربه، پایبندی به قوانین و رضایتمندی مشتریان است.

پاکشوما شرق تهرانتعمیرگاه مجاز پاکشوما در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات پاکشوما شرق تهران، تعمیرگاهی مجاز برای نصب و تعمیر انواع وسایل شرکت پاکشوما است. شما با انتخاب فاران سرویس قدمی بزرگ در کاهش هزینه‌های بالای تعمیرات، اعزام تکنسین‌های باتجربه به محل و جلوگیری از جابه‌جایی وسایل سنگین مانند لباسشویی و دسترسی ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی برداشته‌اید. شرکت فاران سرویس به شما این اطمینان را می‌دهد که کلیه خدمات ارائه شده این مجموعه مجاز و زیر نظر اتحادیه می‌باشد.

حتما بخوانبد : برای اطلاع از سایر خدمات فاران سرویس در شرق تهران با تعمیر لوازم خانگی شرق تهران همراه باشید .

نصب لوازم خانگی پاکشوما شرق تهران

نمایندگی تعمیرات پاکشوما شرق تهران با نام فاران می‌باشد. این شرکت آماده ارائه کلیه خدمات نصب و راه‌اندازی انواع ماشین لباسشویی، ظرفشویی و … در شرق تهران است. از قدیم‌الایام شنیده‌اید که بدون نصب لوازم خانگی توسط نمایندگی معتبر، هیچگونه خدمات پس از فروش و گارانتی شامل حال خریدار نخواهد شد. لذا توجه به این نکته ضروری است در صورت اعتبار تاریخ گازانتی به نمایندگی رسمی پاکشوما تماس حاصل نمایین که مجموعه‌‌ای حرفه‌ای و متعهد را برای نصب لوازم خانگی خود انتخاب نمایید. در صورت اتمام گارانتی شرکت فاران سرویس در این راستا کلیه خدمات نصب لوازم خانگی برند پاکشوما را در شرق تهران انجام می‌دهد.

نمایندگی پاکشوما شرق تهران

خدمات پاکشوما شرق تهران

نمایندگی تعمیرات پاکشوما شرق تهران با حداکثر میزان رضایتمندی مشتریان، جایگاه بالایی در ارائه خدمات دارد. این خدمات زمانی آغاز می‌شود که شما کالایی را از شرکت پاکشوما بخرید و استفاده کنید. خدمات این شرکت شامل موارد زیر است.
نصب و راه‌اندازی آن در محل
تایید گارانتی و تعمیرات در صورت خرابی
برای این کار بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از تماس شما با شرکت، کارشناسان با شما تماس می‌گیرند و در کوتاه‌ترین زمان تکنسین به محل شما اعزام می‌شود.

شماره تلفن خدمات پاکشوما در شرق تهران

۸۳ ۲۱ ۱۶ ۷۷ – ۰۲۱

۲۸ ۴۰ ۱۵ ۷۷ – ۰۲۱

تیم متخصص پاکشوما شرق تهران

نمایندگی تعمیرات پاکشوما شرق تهران دارای تیم متخصص در زمینه نصب و راه‌اندازی و تعمیرات انواع کالاهای شرکت پاکشوما هستند. تکنسین‌های موجود در فاران سرویس سرمایه این مجموعه می‌باشند زیرا کاملا حرفه‌ای، آموزش‌دیده و متعهد هستند. در صورتی که به ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیر لوازم پاکشوما دسترسی ندارید یا با تکنولوژی آن‌ها آشنا نیستید، کافی است جهت تعمیر با شماره‌های فاران سرویس تماس بگیرید. تیم متخصص مجموعه دارای تجربه‌ای بالا در زمینه نصب، راه‌اندازی و تعمیر لوازم خانگی پاکشوما هستند.

تعمیر نصب سرویس لباسشویی پاکشوما

نمایندگی تعمیرات فاران سرویس در زمینه نصب و سرویس لباسشویی پاکشوما به ارائه خدمات زیر پرداخته است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – 86402 WT ظرفیت ۸ کیلوگرم
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTN 9604 AJ ظرفیت ۹٫۶ کیلوگرم
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40907 ST ظرفیت ۹ کیلوگرم
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTF 1504 AJ ظرفیت ۱۵٫۵ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TLF-62511 ظرفیت ۶٫۲ کیلوگرم
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – 86407 ST ظرفیت ۸ کیلوگرم
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40907 WT ظرفیت ۹ کیلوگرم

و ………….

نصب ماشین لباسشویی پاکشوما

بدون اقدامات صحیح و اصولی به صورت مرحله به مرحله امکان نصب ماشین لباسشویی وجود ندارد. با نصب غیراصولی و نادرست توسط افراد تازه کار مشکلات فراوانی در آینده برای لباسشویی پیش خواهد آمد. همچنین انتخاب محلی مناسب برای نصب دستگاه، اتصالات صحیح شیرهای آب، تراز بودن و … اقداماتی حساس و نیازمند تجربه هستند.

عیب‌یابی ‌تعمیر ماشین لباسشویی توسط نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در شرق تهران

در صورتی که سیستم لباسشویی شما دارای مشکل شد یا هنگام شستشو ایرادات جزئی نمایان شدند. نگران نباشید! متخصصان تعمیر شرکت فاران سرویس در عیب‌یابی و رفع مشکلات ماشین لباسشویی شما را یاری می‌کنند. تکنسین‌های این مجموعه با سال‌ها تجربه حرفه‌ای به مهارت کافی در زمینه تعمیر لباسشویی پاکشوما دست یافته‌اند.

گارانتی خدمات ۴ ماهه پاکشوما فاران سرویس

نمایندگی تعمیرات مفتخر است گارانتی خدمات پاکشوما فاران سرویس را ارائه دهد. اغلب شرکت‌های نصب و تعمیر لوازم منزل دارای گارانتی قطعات هستند. اما شرکت فاران در این راستا شامل گارانتی یک ماهه قطعات و گارانتی ۴ ماهه خدمات می‌باشد. در صورتی که تا مدت زمان ۴ ماه از خدمات رضایتی نداشتید و همچنان وسیله شما دارای مشکلاتی است. می‌توانید از گارانتی خدمات استفاده نمایید و مجدد درخواست بررسی و تعمیر دهید. برای این کار کافی است با شماره‌های زیر تماس گرفته و ۲۰ دقیقه صبر نمایید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *