ریست ماشین ظرفشویی آاگ

ریست ماشین ظرفشویی آاگ

ریست ماشین ظرفشویی آاگ  aeg آن دسته ازکارهایی است که تمام افرادی که از ماشین ظرف شویی آاگ استفاده می کنند به آن نیاز پیدا خواهند کرد.

در واقع تولید و ساخت ماشین ظرف شویی یکی از خبر های خوش برای شما عزیزان به خصوص خانم ها بوده، چرا که این دستگاه مدرن و جدید کار را برای شما عزیزان راحت کرده است.

بار ها شده که بعد ازپایان یک مهمانی فوق العاده در کنار دوستانتان وقت شستن ظروف فرا می رسد و در اینجاست که ماشین ظرف شویی مانند یک ناجی به کمک شما آمده و انجام این کار را یعنی شستن ظروف را برعهده می گیرد!

در واقع با ماشین ظرف شویی دیگر از خستگی و دردکمر و همچنین از آرتروز رها می شوید.

نحوه ریست ماشین ظرفشویی آاگ aeg نکته کلیدی و مهمی است که دانستن آن سبب می شود که شما از بسیاری مشکلات جزئی و تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ رهایی یابید.

اما با تمام این تفاصیل فرض کنید بعد از تمام شدن مهمانی زمانی که می خواهید از ماشین ظرف شویی استفاده کنید ناگهان با این صحنه مواجه شوید که ماشین ظرف شویی شما دچار مشکل شده و دیگر قادر نیستید که از آن استفاده کنید.

اما چاره کار چیست !

ریست ماشین ظرفشویی آاگ برای ایراداتی که مشکل اساسی ندارند

معمولا ماشین های ظرف شویی مجهز به یک کنترل الکترونیکی بوده که درصورت بروز مشکل شروع به زدن بوق یا به صورت چراغ چشمک زن شما را از ایجاد مشکل برای ماشین ظرفشویی مطلع می کند.

البته از آنجایی که این چراغ ها و بوق ها به معنا های مختلفی به کار می رود و همچنین مدل های ماشین ظرف شویی متنوع می باشد بهتر است در ابتدا به دفترچه راهنمایی دستگاه خود بپردازید.

تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی فاران سرویس : به عنوان مثال چراغ چشمک زن نشانه این است که ماشین ظرف شویی مجددا تنظیم شده و در حال خاموش شدن می باشد البته ناگفته نماند که این علائم و مدت زمان این چراغ چشمک زن در مدل های متفاوت فرق دارد.

در این موارد که چراغ چشمک زن روشن می باشد در برخی موارد ریست کردن مشکل را رفع خواهد کرد.

اما اگر ماشین ظرف شویی مشکل اساسی نداشته باشد و فقط ایرادات جزئی داشته باشد، معمولا با ریست کردن مشکل آن حل خواهد شد .

ریست ماشین ظرفشویی آاگ

ریست ماشین ظرفشویی آاگ هنگامی که آب گرم نمی شود یا هنگام شستشوی ظروف ناگهان برق قطع می شود و یا مواردی مانند قفل شدن پنل کاربری و حتی برای برخی موارد که قصد کم یا اضافه کردن ظروف را داریم و غیره به کار می آید.

اگر بر روی ماشین ظرف شویی خود دکمه ریست reset را مشاهده کردید کافیست تا این دکمه را فشار دهید تا ماشین ظرف شویی شما ریست شود.

اما گاهی این دکمه بر روی دستگاه شما قرار ندارد در این صورت از روش دیگری استفاده می کنیم.

● راهکار اول می توانید جریان برق را قطع کرده که ابتدا دوشاخه دستگاه را از پریز می کشیم و به مدت ده تا پانزده دقیقه صبر می کنیم و بعد از گذشت این زمان دوباره دستگاه را به برق می زنیم و بعد از گذشت چند ثانیه دستگاه را روشن کرده در این حالت ریست ماشین ظرفشویی آاگ انجام شده است.

اما راهکار دیگر برای ریست ظرفشویی آاگ

در اینجا شما باید به ترتیبی که گفته می شود عمل کنید تا ریست ماشین ظرف شویی آاگ انجام شود.

● شما باید به طور همزمان دو کلید wasche و کلیدsparen (zeit) را فشار داده و بدون اینکه دستان خود را از روی این دو کلید بردارید باید دستگیره تنظیم برنامه که نام آن سلکتور می باشد را به سمت جهت عقربه های ساعت بچرخانید و باید سلکتور را بچرخانید تا در محلی قرار بگیرد که ساعت هفت می باشد.

یعنی در قسمتی باشد که عدد هفت روی ساعت می باشد.

در غیر این صورت اگر با روشی که گفته شده ریست ماشین ظرف شویی آاگ انجام نشد باید با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *